Prowadzisz salon fryzjerski i jesteś w tym doskonała / doskonały. Twoi klienci Cię uwielbiają, a Twój zespół bierze z Ciebie przykład. Jednym słowem – jesteś profesjonalistom w swoim fachu. To zrozumiałe, że nie masz ani czasu ani chęci zagłebiać się w techniczne aspekty, tak istotne w sprawnym i skutecznym zarządzaniu salonem. W pełni podzielamy Twoją opinię i dlatego, jako specjaliści od zadań „nielubianych”, oferujemy Ci wsparcie techniczne i pomoc naszych ekspertów na każdym kroku przez cały okres użytkowania naszego programu MERLIN.
Co wchodzi w skład wsparcia technicznego?
Wsparcie techniczne dla salonów fryzjerskich i kosmetycznych to szereg usług, pomocnych w pracy z programem MERLIN. Zobacz ile korzyści oferuje Ci ta usługa. W skład wsparcia technicznego wchodzi bowiem m.in.
- aktualne katalogi produktów takich marek, jak m.in. Wella, L’Oreal, Kerastas itp.;
- nielimitowana ilość kontaktu z naszym działem technicznym;
- szkolenia online, w ramach których odpowiadamy na Twoje pytania, doradzamy, pomagamy, podpowiadamy, dajemy gotowe rozwiązania, rozwiązujemy programy, dokonujemy zmian i modyfikacji ustawień w programie MERLIN za Ciebie;
- preferencyjne warunki, a tym samym niższe ceny na inne nasze usługi, jak np. umawianie wizyt online, czy pakiety SMS;
- powiadomienia o nowej wersji programu MERLIN;
- aktualizacja programu MERLIN.
Masz wsparcie techniczne? Masz kopię zapasową gratis!
To prawdziwa petarda! Do pakietu naszego wsparcia technicznego dołożyliśmy bezpłatnie kopię zapasową danych, które posiadasz. Co to oznacza? Cokolwiek stanie się z danymi Twoich pracowników, klientów itp. przechowywanych w programie Merlin, będziesz mógł łatwo i szybko je odzyskać dzięki ich kopii zapasowej. Pamiętaj, technika idzie do przodu, więc i zagrożeń przybywa. Zabezpiecz najważniejsze dane Twojego salonu przechowywane w programie Merlin i śpij spokojnie.
Kto może skorzystać ze wsparcia technicznego?
Ze wsparcia technicznego mogą korzystać wszystkie salony, które posiadają nasz program MERLIN. Nie posiadasz Merlina? Nic prostszego, zacznij korzystać z niego już dziś pobierając 30 dniową, bezpłatną wersję tego programu TUTAJ.
Ile kosztuje wsparcie techniczne?
- W przypadku posiadania abonamentowej wersji programu Merlin, wsparcie techniczne jest składową abonamentu. Salon nie ponosi z tego tytułu dodatkowych kosztów.
- W przypadku posiadania leasingowanej wersji programu Merlin, wsparcie techniczne jest składową raty leasingowej. Salon nie ponosi z tego tytułu dodatkowych kosztów.
- W przypadku posiadania zakupionej wersji programu Merlin, wsparcie techniczne to roczny koszt w wysokości:
- dla licencji Merlin Light – 500zł netto / rok
- dla licencji Merlin Classic – 1.000zł netto / rok
- dla licencji Merlin Pro – 1.500zł netto / rok
- W przypadku nie posiadania stałego lub rocznego wsparcia technicznego, możemy udzielić Ci godzinowego wsparcia technicznego. Jego koszt to 150zł netto / godzina.
Chcę korzystać ze wsparcia technicznego i kopii zapasowej danych z programu Merlin
Brawo! To słuszna, a zarazem bardzo ważna decyzja dla bezpieczeństwa Twojego salonu. Skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo. Nasi eksperci uruchomia dla Ciebie tą usługę i odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania. Zapraszamy.